Tuesday, February 15, 2011

Hari ini pulak...

hurmmm...... hari ini sedihh.... :(  aku dah kecewakan ayah aku... sedihnye... nasib baik la ayah aku maafkn.. huhuu... :( knape la aku x boleh nak berfikiran matang lg? hurmmm.... nasib baik kejap je ayah aku marah.. mate aku yg sepet ni smpai x bole bukak sbb nanges kuat sgt.. last2 tertido gak... huhu.. sy sgt sedih hari ini... walaupun dpt gk dnga suare my sweetheart.. tp kejap je ckp ngn dy.... :(  well... never mind... i'm strong.. :)  aku terharu sbb kwn2 aku yg x bpe rapat ngn aku dulu pun ade tnye2 khabar aku psl dorang dnga kt brite yg bukan2 psl mesir kn... terharunye..!! terima kasih kawan2... :D  aku buat tiramisu tau 2 hari lps.. adik aku la ye ye sgt tp last2 dy yg x makan.. dah la x rase langsung... nak diet konon..bantai sausage ngn daging burger gak! haha..



sadness

No comments:

Post a Comment