Saturday, February 11, 2012

autumn




autumn... the season when the leaves fall leaving it's branches..
that's what i'm trying to do.. 
"O Allah, forgive all my sins..like the falling leaves leaving the good ones"
"O Allah, let me have a brand new life..the life where i can submit everything for You,JUST for You,the Almighty God"
indeed i am just a slave of Yours but honestly i always forgot that i'm one of Your slave.. because You always grant my wish..
...ALWAYS...
no matter how bad i am..i commit so many sins yet You always show Your mercy..and You've never disappoint us,Your slaves.. 
sometimes i feel so ashamed to ask anything from You because 
i'm not that pious, i'm bad.. i got so many sins.. 
but i know, You're the most merciful.. 
ya Allah, sesungguhnya aku seorang hamba yang sangatlah hina..
aku sangat sangat bersyukur di atas segala nikmat yang telah Engkau beri kepadaku.. siapalah aku di mata Engkau ya Allah?
namun aku ingin sekali dekat padaMu..
seberapa banyak pun syukurku hanyalah setitis daripada nikmatMu..
berikanlah hidayahMu padaku dan keluargaku ya Allah..
aku benar benar ingin merasakannya.. 
keagungan hidayahMu... 

jadikan aku orang yang dikenali oleh penduduk langitMu.. 
aku tidak ingin untuk dikenali di duniaMu ini kerana sesungguhnya tiada apa yang lebih gembira daripada dikenali olehMu,ya Allah...
aku ingin menjadi umat Nabi Muhammad Sallallahu 'Alayhi Wassallam..
umat yg sebenar-benar umat... 


No comments:

Post a Comment